İade Süreçleri
İade sürecinin sağlıklı olması için nelere dikkat etmeliyim?

İade işlemleri, nihai müşterilerinin süreci başlattığı ve yanlış yapılan işlemler sonrasında kontrol ve takibin zorlaştığı süreçlerdir. Ürünlerin firmamıza ulaşması, ürün bedellerinin ise tarafınıza sağlıklı şekilde ulaşması adına prosedürleri doğru olarak işleme almanız oldukça önem arz etmektedir. Aşağıda ince ayrıntılarına kadar iade süreci aydınlatma metnimize ulaşabilirsiniz.

xhan.com.tr siparişi haricindeki herhangi bir alışverişiniz adına iade süreçleri aşağıda olduğu gibi değildir. Alışveriş yaptığınız platformların iade süreçlerini dikkate alınız.

İade İşlemini ne zaman yapabilirim?


Siparişiniz, "teslim edildi" durumunu kazandıktan sonra iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Lojistik ortağımız Aras Kargo ile sistemlerimiz arasındaki haberleşmede yaşanan olası bir teknik aksaklık ile siparişinizin durumu değişmemiş olabilir. Siparişiniz elinize ulaşmasına karşın, sitemizde "teslim edildi" olarak gözükmüyorsa 0 850 241 9426 numaralı telefondan bizlere ulaşarak destek talebinde bulunabilirsiniz.

"Teslim edildi" durumu kazanan siparişlerin iade hakları 14 gün içerisinde otomatik olarak pasife alınacaktır. Olası farklı bir husus için 0 850 241 9426 numaralı telefondan "XHAN Müşteri Merkezi" yetkililerine ulaşarak destek alabilirsiniz.


İade süreci için ilk adımı nasıl atabilirim?

"Üye girişi" sayfamızdan üye girişi yaparak hesabım sayfasına ulaşabilir ve "Siparişlerim" sayfasına ulaşabilirsiniz. Siparişlerim sayfasında listelenen siparişlernizden, "İade Et" sütunu altındaki butonu kullanarak iade formumuza ulaşabilirsinz. Karşılaşacağınız "iade formu" sayfamızda ise iade etmek istediğiniz ürünleri seçerek, ürün bazında iade sebebini belirterek formu gönderebilirsiniz.



İade Edeceğim ürünü paketlerken neye dikkat etmeliyim?

İade edeceğiniz ürünün üzerinde, ürünün tanımı niteliğinde barkod bilgilerini barındıran kartımızın bulunduğuna dikkat etmelisiniz. Ürün kontrolleri için bu kartın üründe bulunması, olası iletişim sorunlarını ortadan kaldırdığı gibi sürecin sağlıklı ilerleyişi için önemlidir.

Birden fazla ürün almış fakat kısmi iade yapmak istiyorsanız, doğru ürünü paketlediğiniz emin olmalısınız.

Ürünlerimizi, dışarıdan görünmeyecek şekilde herhangi bir koli/poşet ile açık alan kalmayacak ve dış etkenlerden etkilenmeyecek şekilde paketleyebilirsiniz. Paketleyecek malzemeleniz olmadığı taktirde kargo teslim aşamasında Lojistik Ortağımız Aras Kargo'dan bu konuda destek alabilirsiniz.

Kargo sürecini nasıl yöneteceğim?

Ürünümüzü paketlemeniz sonrasında en yakın Aras Kargo şubesine ya da Aras Kargo'dan çağırdığınız kuryeye 2027654551432 kodunu vererek paketi teslim edebilirsiniz. Aras kargonun işlemi sonrası oluşan takip numarasını mutlaka not etmeniz gerekmektedir. Elinizdeki takip numarasını, süreci başlattığınız iade formunda "Ürüne Özel İade Açıklaması" alanına takip numaranızı girerek "formu güncelleyiniz". Takip numarasını bizlere iletmeniz sürecin sağlığı açısından çok önemlidir.

Ücret iadesi ne zaman yapılır?

Teslim ettiğiniz iade kargosunun elimize ulaşması ve kontrolleri sonrası ücret iadeniz 1 iş günü içerisinde onaylanacaktır. Onay süreci sonrası bankaların bizlere ilettiği standartta ücretiniz, siparişi oluştururken kullandığınız kredi kartına ya da havale/eft şeklinde 3 - 5 iş günü içerisinde yansıyacaktır.

Olası bir soru/sorun için size nasıl ulaşabilirim?

Olası bir soru/sorun durumunda bizlere 0 850 241 9426 numaralı telefondan, facebook ya da instagram sayfamızdan mesaj ile ulaşabilirsiniz. 
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.